معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه راهبرد اصلی مبارزه با جنگ‌شناختی دشمن، جهاد تبیین است، گفت: دشمن در جنگ‌شناختی بر مبنای تحریف، دروغ و جعل حقایق و واقعیت‌های جامعه عمل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتقای سامانه‌های بومی در چرخه عملیاتی مناطق و گروه‌های پدافندی راهبرد اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
روزنامه هم‌میهن نوشت: گذاشتن تقصیر بر دولت قبل توجیهی غیراخلاقی و غیرقابل‌پذیرش است. چون هنگامی که این وعده‌ها را می‌دادید باید درک درستی از وضع می‌داشتید و چنین وعده‌هایی را نمی‌دادید. مشکل اصلی در فقدان نیروی کارآمد و نیز نداشتن اندیشه علمی و فقدان راهبرد کلان است.
رییس‌ بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه فرآیند شناسایی نخبگان «هوشمند» می‌شود، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حل نیازهای جامعه توسط استعدادهای برتر راهبرد اصلی بنیاد ملی نخبگان است.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جمهوری اسلامی ایران، از معماران اصلی نظم جهانی جدیدی است که در حال شکل گیری است و امثال آقای حسین مرعشی با وجود این‌که می‌دانند تغییر نقشه «قرن جدید آمریکایی» به «قرن جدید آسیایی» بدون راهبرد حکیمانه مقاومت (جمهوری اسلامی) ممکن نبود، سعی می‌کند تا کشورمان را منفعل و ناتوان نشان دهد و حال آن که مقامات متعدد آمریکایی و صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که اگر ورق تحولات برگشته، زیر سر ایران است.
ابوترابی فرد: کوتاه شدن دست بیگانگان از منافع ملل منطقه راهبرد اصلی ایران است
اعتراض و دوری مردم اروپا از راهبرد تداومِ جنگ در اوکراین و اعتراض آشکار برخی از مقامات اروپایی به وابستگی بروکسل به آمریکا از نشانه‌های اصلی تضعیف موقعیت واشنگتن در عرصه بین‌المللی است.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلی ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گرامی‌داشت مقام شهدا و ایثارگران است.
سخنگوی دولت گفت: چین بزرگترین شریک تجاری ایران است و محور اصلی سفر رئیس‌جمهور به این کشور، اجرایی کردن توافق ۲۵ ساله راهبردی ایران و چین با تمرکز با مسائل اقتصادی است.
جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: اهداف اصلی سفر رئیس جمهور به چین، اقتصادی، سیاسی و راهبردی است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور گفت: چهار راهبرد اصلی و اساسی شامل شفافیت، مردمی‌سازی، کارآمدی و هوشمندسازی در دسـتور کار قرار گرفت.
"راهبرد چاپ سه بعدی دبی" ابتکاری بود که در سال ۲۰۱۶ توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی آغاز شد تا این شهر را به یک هاب اصلی فناوری تبدیل کند.
وزیر دفاع گفت: رفع نیازهای کشور در حوزه های راهبردی و گلوگاهی از اهداف اصلی کارگروه مشارکت ملی و دفاعی است.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: راهبرد و جوهره اصلی انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی است و به همین دلیل، تقابل و درگیری ما با استکبار همیشگی و پایان‌ناپذیر است.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: مهمترین و اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در استان تعادل بخشی منابع آب است.
مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی باید راهبرد اصلی مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی باشد خواستار مطالعه بر موضوعاتی شدکه روی زندگی و اقتصادکشور تاثیر قابل توجهی دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.
یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم یک ایرانی-آمریکایی به سیاست واشنگتن طی چهار دهه اخیر درباره جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به کاخ سفید توصیه کرده است راهبرد نهایی باید براندازی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ